Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta veya telefon yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.
Sitemizde satışa sunulan ürünlerin stok durumlarını devamlı olarak kontrol etmemize rağmen, bazı durumlarda, sipariş edilen ürün, stoklarda kalmayabilir. Bu gibi durumlarda, müşterilerimize konu hakkında bilgi verip, alternatif ürünler önermekte yada, ödemesini iade etmekteyiz.
Mağazamız üzerinden satın almış olduğunuz ürün/ürünleri iptal etmek istemeniz durumunda bunu 0212 657 02 83 numaralı telefondan veya info@hunnap.com.tr mail adresimize talebinizi ileterek yapabilirsiniz.
Siparişiniz kargoya verildikten sonra iptal işlemi gerçekleştirilememektedir. Siparişinizi teslim almamanız durumunda tarafımıza iade olarak gelecektir ve ücret iadeniz paketin tarafımıza ulaşmasından sonra yapılacaktır.
BKM (Bankalararası Kart Merkezi) kurallarına göre iade işlemleri, kredi kartları ile yapılan ödemelerde 1-3 iş günü içerisinde, debit (bankamatik) kartlar ile yapılan ödemelerde ise 7-14 iş günü içerisinde kart hesabına yansımaktadır. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır. Banka havalesi iadeleriniz aynı gün yapılmaktadır. Havale saatleri bankalara göre farklılık gösterdiğinden bir sonraki gün hesabınıza yansımış olacaktır.