Müşteri Hizmetleri

Müşteri memnuniyeti bizim önceliğimizdir. Bu nedenle, herhangi bir sorunuz veya sorununuz olduğunda, müşteri hizmetleri ekibimiz size yardımcı olmaktan mutluluk duyacaktır. Müşteri hizmetleri ekibimize e-posta veya telefon yoluyla ulaşabilirsiniz. Ayrıca, sipariş durumunuzu takip etmek veya iade işlemleri hakkında bilgi almak için de müşteri hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz. Müşteri Hizmetleri sayfamızda size yardımcı olabilecek sıkça sorulan soruların yanıtlarını da bulabilirsiniz. Bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin, size yardımcı olmak için buradayız.

Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Nasıl üye olurum? Üyelik ücretli mi?

Üye olmak kolay ve ücretsizdir. Ana sayfada sağ üst köşede yer alan üye ol linkine tıkladığınızda karşınıza çıkan kısa formu; adınızı, soyadınızı, e-posta adresinizi ve seçeceğiniz şifrenizi yazarak kaydetmeniz yeterlidir. Üyeliğiniz aktif hale gelecektir.

2- Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?
Şifrenizi unuttuğunuz taktirde, üye giriş ekranında yer alan Parolamı/Şifremi Unuttum butonuna tıklayarak e-posta adresinizi girdiğiniz taktirde, şifreniz e-posta adresinize yollanacaktır.
3- Üye bilgilerimi ve şifremi nasıl değiştiririm?

Üye olduktan sonra kişisel bilgilerim sayfasından kendinizle ilgili bilgileri ve şifrenizi güncelleyebilirsiniz. Bunun için aynı form üzerinde bilgilerinizi değiştirip kaydet butonuna basmanız yeterli olacaktır.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.